Cześć, w czym mogę pomóc?

Czy jeśli nie otrzymam mojego zamówienia, to mogę ubiegać się o zwrot środków?

Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, najpierw sprawdź, czy minął już przewidywany termin dostawy.

 

Postępuj zgodnie z następującymi krokami, aby sprawdzić przewidywany termin dostawy:

  1. Kliknij "Moje Shopee" w aplikacji i znajdź swoje zamówienie w zakładce "W dostawie". Wybierz je klikając w jego nazwę.


  1. Będziesz mógł sprawdzić przewidywany termin dostawy w następujący sposób:

Jeśli upłynął szacowany termin dostawy, ale zamówienie nie zostało jeszcze dostarczone lub jeśli status zamówienia jest oznaczony jako "Dostarczone", ale zamówienie nie zostało jeszcze dostarczone, możesz złożyć wniosek o zwrot pieniędzy, wykonując czynności opisane w artykule "W jaki sposób mogę złożyć wniosek o bezpłatny zwrot za pośrednictwem aplikacji?".

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie