Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku, w zależności od metody płatności, zwrot pieniędzy zostanie dokonany na Twoją kartę/konto bankowe:
- Karta kredytowa/debetowa
Zwrot zostanie dokonany na kartę użytą podczas zakupu do 10 dni roboczych.
- BLIK, Przelewy24 (P24)
Zwrot zostanie przekazany za pośrednictwem wybranej metody płatności do 10 dni roboczych.
- Płatność za Pobraniem
Zwrot zostanie przekazany na Twoje konto bankowe zarejestrowane w aplikacji Shopee do 10 dni roboczych.
Jak sprawdzić, czy mój wniosek o zwrot pieniędzy został zatwierdzony?
Wykonaj poniższe czynności, aby sprawdzić, czy Twoja prośba o zwrot została zatwierdzona:
- W aplikacji Shopee wybierz zakładkę "Moje Shopee", a następnie "Moje Zakupy".
- Znajdź swoje zamówienie w zakładce "Anulowane" lub "Zwrot towaru/środków".
- Wybierz zamówienie, klikając jego nazwę.
- Na stronie "Szczegóły zwrotu" będziesz móc zobaczyć jego status.
Znaczenie statusów zamówienia:
- Oczekująca Prośba – oznacza to, że sprzedający jeszcze nie odpowiedział na Twoją prośbę. Klikając zamówienie, możesz sprawdzić, ile czasu zostało sprzedającemu na odpowiedź. Jeśli nie odpowie w wyznaczonym terminie, zwrot pieniędzy zostanie automatycznie zaakceptowany.
- Spór w Toku – oznacza to, że sprzedający zakwestionował Twoje roszczenie i będziesz musiał przedstawić dodatkowe dowody. Jeśli ich nie dostarczysz, Twoja sprawa może zostać odrzucona przez nasz zespół ds. rozstrzygania sporów.
- Zakończono – sprawa została rozwiązana i rozpoczynamy procedurę zwrotu pieniędzy.
Każde zamówienie sklasyfikowane w zakładce "Anulowane" oznacza również przyznany Ci zwrot środków. Sprawdź, czy zwrot pieniędzy wpłynął na Twoją kartę/konto bankowe.