Zgodnie z prawem konsumenckim, możesz dokonać zwrotu do 14 dni od otrzymania zamówienia. Shopee umożliwia dokonanie zwrotu na aplikacji lub stronie internetowej do 14 dni, również po potwierdzeniu odbioru zamówienia.
Jeśli chcesz złożyć wniosek o zwrot, wykonaj go w określonym poniżej czasie:
Powód wniosku o zwrot | Czas na złożenie wniosku |
Nie otrzymałem mojego zamówienia | 30 dni (od spodziewanego czasu dostawy) |
Otrzymałem niekompletne zamówienie | 14 dni (od daty otrzymania zamówienia) |
Otrzymałem zamówienie z mechanicznymi uszkodzeniami | |
Otrzymałem wadliwy produkt | |
Otrzymałem niewłaściwy produkt | |
Brak powodu | |
Zwróciłem zamówienie, ale sprzedawca nie zwrócił mi pieniędzy |
Uwaga: Wszelkie problemy związane z produktem po upływie Gwarancji Shopee powinny być zgłaszane bezpośrednio do danego sprzedawcy.
Jak mogę złożyć wniosek po potwierdzeniu otrzymania zamówienia?
Wskazówka: Jeśli podejrzewasz, że Twoje zamówienie może być uszkodzone z winy kuriera, zalecamy wypełnienie protokołu szkody, ponieważ minimalizuje to szanse, że sprzedawcy zakwestionują Twoją prośbę o zwrot. Aby dowiedzieć się więcej, zachęcamy do zapoznania się z artykułem "Czym jest protokół szkody i dlaczego jest ważny?".
Czy sprzedawcy mogą przyjmować wnioski o zwrot złożone po upływie powyższych ram czasowych? W zależności od polityki zwrotów stosowanej przez sprzedawcę, może on zaakceptować wnioski o zwrot złożone nawet po upływie powyższego terminu. Jednakże, w takich przypadkach, Shopee nie będzie już zaangażowane w realizację takich zwrotów lub potencjalnych sporów. W związku z tym zachęcamy kupujących do składania wniosków o zwrot towaru/środków w wyznaczonym terminie.
Aby skontaktować się ze sprzedawcami w sprawie możliwości przyjmowania zwrotów po upływie powyższych ram czasowych, możesz zapoznać się z artykułem: "Jak mogę skontaktować się ze sprzedawcą?".