Zgodnie z przepisami UE, gwarancja jest rodzajem poręczenia handlowego udzielanego klientom przez sprzedawców, jako zabezpieczenie przed wadliwym towarem.
W przypadku wystąpienia wady, Klient ma prawo do złożenia reklamacji u sprzedawcy z tytułu gwarancji – należy opisać stwierdzoną wadę oraz określić swoje roszczenia z tytułu gwarancji. Klient może złożyć pismo reklamacyjne bezpośrednio u Sprzedawcy (za potwierdzeniem na osobnym egzemplarzu), albo przesłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, lub na adres sprzedającego. Okres gwarancji wynosi 2 lata.
Jako kupujący, możesz sprawdzić w poniższym polu czas zgłoszenia reklamacji oraz adres reklamacyjny:
Przez Stronę Szczegółów Produktu
1. Kliknij dowolny produkt na głównej stronie Shopee.
2. Znajdź "Reklamacje":