Każde zamówienie złożone za pośrednictwem platformy Shopee ma przewidywany termin dostawy, który obliczany jest na podstawie czasu realizacji zamówienia przez sprzedawcę oraz przewidywanego czasu dostawy przez kuriera.
Aby sprawdzić przewidywany czas dostawy zamówienia, wykonaj poniższe kroki:
Aby sprawdzić status wysyłki swojego zamówienia, zachęcamy do zapoznania się z artykułem: “Jak sprawdzić status wysyłki mojego zamówienia?”
Oczekuję już długo na otrzymanie zamówienia, co powinienem zrobić?
Czas oczekiwania na dostawę zależy od wielu czynników, takich jak lokalizacja, z którego jest wysyłane zamówienie, firma kurierska, czy szybkość wysyłki przez sprzedawcę.
Jeśli przewidywany termin dostawy już minął, a nadal nie otrzymałeś zamówienia, to możesz złożyć wniosek o zwrot. Zapoznaj się z naszym artykułem, w którym opisujemy proces zwrotu:
"W jaki sposób mogę złożyć wniosek o bezpłatny zwrot za pośrednictwem aplikacji?".